15 Eylül 2013 Pazar

TAKIDA MÜTHİŞ BİR TASARIMCI !

 
 
 
 






 

 

 
 




 


 
 
 








 

Bu gün size çok yönlü müthiş bir  tasarımcıyı tanıtmak istiyorum.Kendisinin Lidyana daki  tasarımlarını görüp ürünlerine hayran olmuştum. Bu nedenle showroomuna giderek size yaptığı ürünleri gösterip onu daha yakından tanımanızı istedim. Yukarıdaki fotoğrafta da onun tasarımı  olan çakra kolyemi de size gösteriyorum.

Meslek hayatına mimarlıkla başlayan Nayad Bal, ilerleyen yıllarda kuantuma ve seramik sanatına merak sarmış. Yaratıcılık hep onu cezbetmiş. Hindistana giderek orada eğitim almış. Burada öğrendiği çakra bilgilerini takıya dönüştürmeye karar vermiş. Ve kendi takılarını 2005'ten beri tasarlıyor. Hayat bir mucizedir diyerek başladığı bu yolculukta her şeyi ‘Zevkle ve Zevk için ‘ yapıyor. Caddebostanda açtığı showroomunu neden dükkana dönüştürmediğini ise müşteriye birebir diyalog kurmak her şeye değer diyerek açıklıyor. Onun için her şey bir simgeyi oluşturuyor. Mesela: Tweet(yani kuşlar):Aşk habercisi/ Melek: Mucize. Her birinin ayrı felsefesi olan takılar, aksesuara anlam yüklemeyi sevenlere hitap ediyor.

Bugün showroomdan içeri girdiğimde kendimi çok hoş ve farklı bir dünyaya bakıyor gibi hissettim.Çok güzel bir dekorasyon ile zevkle döşenmiş bir satış ofisi sizi karşılıyor ve Nayad Bal  hem gözünüze hem de takıları ile ruhunuza hitap ediyor. Gümüşler, doğal taşlar, renkli bileklikler, kendi tasarımı olan imitasyon takılar , çakralarınızı anlamı ile bütünleşen kolyeler, yüzükler her zevke ve bütçeye hitap ediyor. Nayad Bal yeni bir kampanya için hazırlanıyor.26 Eylülde Markofoni de ürünlerinin satışı başlıyor. Kendini özel hisseden her kadına ,bir Nayad Bal tasarımı kullanmasını tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok: