16 Eylül 2013 Pazartesi

MAVİ+BEYAZ KOMBİNİM !

 
 






 



 
Sonbaharı seviyorum. Gökyüzünün bulutlarla dolmasını ,her bir bulutun bambaşka şekil almasını izlemeyi de seviyorum. Ama yağmuru ve kararan havayı sevmiyorum. Sabah hava karanlık ve yağmur habercisi bulutlar ile doluydu. Ben de böyle karanlık havalarda beyaz renge sığınıyorum. Ve ruhumun aydınlanması için beyazı ve ona uyumlu diğer renkleri seçiyorum. Neyse ki İstanbulun havası her an değişebiliyor ve hiç beklemediğiniz bir anda güneş o güzel yüzünü gösterebiliyor. Ben de o nedenle bu pazar gününü mavi sonbahar olarak değiştirip, beyazı mavi ile kombinleyip Nayad Bal tasarımı çakralı kolyemi takıp tüm enerjimi bu yolla toplamayı seçtim. Sizde deneyin, eminim size de çok iyi gelecektir. Herkese iyi bir hafta dilerim.

Desenli keten gömlek-M&S(eski) /Beyaz kot pantolon -C&A /Çanta -Bershka /Babet -İnci(eski)

Hiç yorum yok: