25 Temmuz 2013 Perşembe

TSHİRT PARÇALIYORUZ !

 
 







 
 






Bu sıcak yaz gününde daha rahat ve hava alan pamuklu tshirtleri tercih ediyorum. Bu modeli internette görmüştüm ama hiç denememiştim. Evdeki kırmızı tshirtümü bu deneme için feda ettim. Önce tshirtümü tam ortadan ikiye katladım. Ama arka tarafını tam  ve eşit olarak katlamalısınız yoksa iplerdeki döküm düzgün durmuyor. Önce en alt dikişi keserek çıkardım.Sonra eşit pay vererek tüm arka parçayı kestim. Şeritleri belirginleştirmek için tshirtü iyice açtım ve her bir şeriti birbirinin içinden geçirerek tshirtün sonuna kadar tamamladım.En sonunu ikiye keserek birbirine bağladım ve düğüm attım. Harika bir salaş tshirtüm oldu. Sırtı açık olduğu için yazın bir body ile rahatlıkla farklı bir tarz yaratabilirim diye düşünüyorum..

Hiç yorum yok: