9 Temmuz 2013 Salı

TAÇ YAPIYORUZ !

 








 
 Yazın kullanmak için renkli bir taç yapmak istedim. İlk önce tacın süsleme malzemesi için kullanacağınız çiçek kısmını hazırlamalısınız. İstediğiniz renk organze kumaştan hazırlanmış çiçekleri önce belirlediğiniz kadar kat kat üst üste koyarak birleştiriyoruz. Bunun için sıcak silikon kullanıyoruz. Katları birleştirdikten sonra ortasına istediğiniz süsü yerleştirebilirsiniz. Ben tacın aynı rengi olduğu için siyah bir tomurcuk kullandım. Siz taş da kullanabilirsiniz. Ya da inci bile yapıştırabilirsiniz. Tacın arkası için yuvarlak keçeden kesilmiş bir parça kumaş  yapıştırıyoruz. Her renk organze kumaş ile bunu deneyebilirsiniz. Bende dört renk vardı. Hepsini denedim. En çok pembeyi sevdim ve taca bunu sabitledim. İşte yepyeni ve çok şık bir tacım oldu. Bence siz de evdeki malzemelerle çok güzel bir model yaratabilirsiniz.
 

  

Hiç yorum yok: