23 Temmuz 2013 Salı

HEDİYE :SARI TSHİRT SÜSLÜYORUZ !









Yaz için en güzel renklerden biri sarıdır. Her renge uyar, kombini kolaydır. Bende bu amaçla aldığım bir sarı atletimi biraz değiştirip daha süslü bir hale sokmak istedim. Evdeki kurdale ve boncuk türü ne varsa karıştırdım. En sonunda sarı ile kombin yapabileceğim bu süslemeleri kullanmaya karar verdim. Yaka için hazırladığım kurdaleyi çiçek haline getirdim. Ortasına boncuklu bir göbek yerleştirdim. Cep kısmına da aynı kurdaleden  fiyonk yapıp diktim. Üç tane metalik sarı boncuk ile de cebi doldurdum. Ve sarı atletimi basic bir tshirttten çok süslü bir tshirte dönüştürdüm.

Yaz için zevkle giyeceğinizi düşündüğüm bu tshirtümü 25.üyeme hediye ediyorum.Bu siteye katılın bölümünde sadece mail adresinizi yazarak katılabileceğiniz uygulama ile bu tshirtü kazanabilirsiniz. Güle güle giyin, sevgiler...

Hiç yorum yok: