21 Mayıs 2013 Salı

OJE STANDI YAPIYORUZ !









 

Çoktandır evdeki ojeleri nasıl düzenleyeceğime karar verememiştim.Evdeki boş strafor köpükleri görünce aklıma ojelere üç katlı bir stand yapma fikri geldi.Bunun için önce boş bir ayakkabı kutusunu ikiye kestim .Kutuyu kaplamak için kırtasiyeden dolap içlerine yapışan kağıtlardan aldım. Ancak bu kağıtların daha kadifemsi olanını seçtim tam bir kutu görüntüsü versin diye.İlk önce kutuyu kağıdı ölçerek kestim ve kapladım.Bu tür kağıtlarda avantaj kâğıdın arkasındaki çizgiler olması.Bu size kesimde kolaylık sağlıyor.Kutuyu kapladıktan sonra sıra iki kat strafor köpüğü kaplamaya geldi. Önce iki tarafı yapışkanlı şerit ile iki köpüğü birleştirdim.Sonra kadifemsi kaplama kağıdını strafora kapladım.En son iş bu ikisini birleştirmeye geldi.Yine iki tarafı yapışkan bant ile tüm yapıştırma işlemini tamamladım. Ve ojelerimi üç kat oje standıma yerleştirdim.Ben çok beğendim,çünkü çok kullanışlı oldu ,siz ne dersiniz?

Hiç yorum yok: