29 Mayıs 2013 Çarşamba

BEZ TORBA TASARLIYORUZ !









Evinizde hazırlayabileceğiniz çok pratik bir bez torba yapmak istedim. İster eski bir bez torbayı kullanın ,isterseniz kendiniz istediğiniz ebatta keserek iki kenarından birleştirin fark etmez; önemli  olan coton düz renk bir torba olsun.İlk önce  boyalarınızı ve hangi şablon ile çalışacaksanız o şablonu hazırlayın ,sonra istediğiniz renk boya ile şablonu boyamaya başlayın. Benim fırçam geniş ağızlı bir fırça olduğu için istediğim baskıyı rahatlıkla uyguladım. Şablonu istediğiniz şekilde yerleştirin ve bastırarak boyayın. Boyanın kurumasını bekleyin. Boya kuruduktan sonra torbanın üstünü dilediğiniz malzeme ile süsleyebilirsiniz .Ben aynı renk kurdele seçtim ve peligom ile yapıştırdım. Ensonda içini doldurup ağzını bağladım. Artık kişisel eşyalarımı seyahatlerde taşıyabileceğim çok şık bir torba elde etmiş oldum.

Hiç yorum yok: