1 Nisan 2013 Pazartesi

ZAMANI SWATCH İLE DURDURUN !








Zamansız markalar vardır ,sanki onlar hep hayatımızda sürekli duyduğumuz ve sürekli görselliğni hatırlayarak var olduğunu bildiğimiz isimlerdir.Saat denilince de benimaklıma ilk gelen isim SWATCH  olur.2013 yeni sezon ürünlerini görmek için mağazaya gittiğimde sınırsız renk seçeneği ve yepyeni modelleri ile beni kendine hayran bıraktı. Bu yıl çıkan kadranı şefaf olarakiçi görünür olarak renkli aparatlarla yapılmış modelleri çok beğendim. Çünkü her biri için kullanılan plastik kayışlar o kadar canlı renklerde ki çok sevdim.Ayrıca touch serisi de farklı bir tasarım harikası.Ayrıca bu yılda bileğe iki kere dolanan kayışlı modeller de galiba yine yazın modası hiç geçmeden bu yazı da renklendirecek.Ama benim bu yaz için favorim beyaz kayışlı olan model oldu. Herkezin beğeneceği bir swatch mutlaka vardır diye düşünüyorum.www.swatch.com

Hiç yorum yok: