24 Nisan 2013 Çarşamba

TSHİRTE PATATES BASKI YAPIYORUZ !






Çocukken el işi dersinde yada bazılarımız resim dersinde ;patatesten şekiller çizerek okula götürüp onları suluboyalarla boyayıp,resim defterine bastırmayı ne çok severdik.Bende pazardan aldığım XXL bir basic tshirtü geçen yaz giydiğim kolsuz bir bluzu model olarak kullanıp kalem sabunla çizerek kalıp çıkardım ve kestim.Böylece omuzları hazır dikişli ama sadece yanlarına dikiş çekilerek hazırlanabilir pratik bir bluz elde etmiş oldum.Kollarından çıkan parçalarla kare kare keserek daha sonra omuzunu süslemek için hazırladım.Üzerine ne yapacağıma karar verememiştim ki kurstaki öğretmenim mavi köpükleri çeşitli şekillerde kesip boyayarak üzerine baskı yapabileceğimi söyledi.Boya olarak akrilik boya kullandım.Evdeki süsleme malzemeleri ile de üzerine şekil oluşturdum. Omuzu için daha önce hazırladığım kareleri üst üste dikerek birbiri üstüne katladım.Çok hoş bir görüntü oluştu.Tshirt biraz büyük olduğu için içine beyaz bir body ile yazın tayt üstüne çok rahat giyilir bir bluz yarattım.Bence siz de çocukluğunuza biran önce dönmek isterseniz hemen evdeki malzemeleri değerlendirin.Eminim sizin de çok güzel patates baskılı tshirtleriniz olacak!

Hiç yorum yok: