13 Nisan 2013 Cumartesi

HERYER SİYAH- BEYAZ ÇİZGİLİ !













Modayı ne kadar da takip etmiyorum desenizde benim gibi tüm bayanlar yeni bir sezona girerken "acaba bu sezon neler moda ve hangi renkler daha ön planda ?"diye ister istemez mağaza vitrinlerinin aşındırırız.Sizi bilmem ama benim dikkatimi en çok çeken şubat ayı ile birlikte Çinlilerin "Yılan yılına "girmeleri oldu niye diye sorduğunuzu duyar gibiyim.Çünkü sanki herşey bir anda değişti ve benim gibi şöyle bir vitrinlere bakarsanız göreceğiniz tek şey ince,kalın  farketmez çizgili siyah-beyaz kumaşlar ve bu kumaşlarla yapılmış ceket,pantalon,gömlek v.b pek çok giysi.Ve biz bayanlar vücut tipimize ve bütçemize uygun olan bu çizgili parçalardan birini  alıp (belki çizgili bir pantalonu beyaz tshirtle kombinleyip daha sade bir görünümle) giyebiliriz.Benim tercihim tek bir parçayı öne çıkarmak ve bu parça da moda olan siyah-beyaz çizgili bir tanesi olmalı.Siz ne dersiniz?

Hiç yorum yok: