17 Haziran 2014 Salı

RENKLİ VE PLASTİK SANDALETLER !











Bu yaz trendler arasında sandalet olduğunu ve yazın tamamını bunlarla geçirebileceğimi söylemiştim. Ama yukarıda gördüğünüz Topshop sandaletler beni benden aldı. Renklerine ve kullanılışlarına bayıldım. İster spor ister klasik gündüz yada gece bu renkli ama bir o kadar da kullanışlı sandaletler iki farklı topuk boyuna sahip .Kullanım amacınıza göre giyip yaz gecelerinizi şenlendirebilirsiniz.
Ben çok sevdim. Siz de beğendiyseniz www.topshop.com dan değişik renklerini bulabilirsiniz.

2 yorum:

minikmini dedi ki...

bu modelleri seviyorum,rahat ve estetik :)

Unknown dedi ki...

Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.Eğer postlarımı takip etmek isterseniz izleyiciler bölümüne mail adresinizi yazarak üye olabilirsiniz.Sevgiler.