3 Haziran 2014 Salı

DİY: YAKA SÜSÜ YAPALIM !



Bu bahar ,henüz havalar tam ısınmasa da yazın enerjik ve neşeli günlerine özenip hep bir süslenme moduna giriyorum. Bu nedenle de giyimlerimde hareketli ve neşeli kıyafetleri seçiyorum. Düz bir tshirtümü bile yakasına ufak aksesuarlarla hareketlendirip öyle giyiyorum .Yada şu aralar çok moda olan renkli ve taşlı kolyeleri seçiyorum.
 Bu nedenle size de tam da bahara benzer özelliklerde rengarenk çiçekleri göstermek istedim. Düz bir kıyafetinizi hareketlendirerek bir anda bambaşka bir havaya sokacak ufak ve basit yapma çiçekler çok hoşlar. Bu tarz çiçeklerden sizde evinizde yapabilirisiniz.
Eski şifon kumaşlarınızı bir-iki parmak kalınlığında kesip ucundan teyelleyip büzerek kumaş çiçekleri yapabilir ve arkasına silikon ile yapıştıracağınız ufak çengelli iğneler ile  de yakanızı süsleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok: