24 Haziran 2014 Salı

İLKBAHARIN YEŞİLİ !



Baharın uyanışı ile kendimizi çayır çimen yeşile atarak taze ot kokusu duymayı severiz . Birbirinden
farklı milyonlarca çiçek yeni mevsimi karşılıyorcasına onlarda baharın uyanışına tanıklık ederler ve kendilerini güneşin o sıcacık ışınlarına bırakırlar. Serpilip yeniden açarlar.

Ben de en sevdiğim renk olan yeşili ve rengarenk çiçekleri daha da iyi hissedebilmek için bu pazar Hidiv Kasrına gittim. Muhteşem boğaz manzarası ve koru içinde bulunan Kasır içindeki bahçeden burnunuza gelen bir bir çeşit çiçek kokusu ile yeniden canlanıp dirildim.

Ve burada doğanın hakim rengi olan yeşili neden bir kere daha çok sevdiğimi daha iyi anlamış oldum. Size de yeşili ve renk olarak anlamını bir kere daha hatırlatmak istedim.

Yeşil, tabiata hâkim olan renktir. İnsana huzur verir ve rahatlatır. Aynı zamanda iç açar ve güven verir. İnsanda umudu, yeniliği, gençleşmeyi ve yeniden canlanmayı çağrıştırır. Yeşil, paylaşım, cömertlik ve uyumun rengidir. Yeşil rengi seven insanlar genellikle üretken, çevresiyle uyumlu, içten ve doğayı seven insanlardır. Ve bu insanların hareketleri de dengeli ve düzenlidirler.
Bluz:Mango /Hırka:Zara/ Pantolon:L&C Waikiki/ Babet:İnci/Çanta :David&Jones

Hiç yorum yok: