9 Nisan 2014 Çarşamba

TREND: SANDALETLER !

                     AYAKKABIDA MODA " SANDALETLER "









Yukarıdaki ayakkabılara bayıldım. Bu ayakkabılar bize yazın giyeceğimiz ayakkabının da ip uçlarını gösteriyor. Bu yaza damgasını vuracak en önemli trend bence "SANDALET MODASI ".Renk renk farklı modellerde de olsa biz bayanların beğeneceği bir model mutlaka bulunur.

Özellikle Alman tasarımcı Jil Sanderin tasarladığı bu modeller bana biraz da Bodrum sandaletlerini hatırlattı. Sizin de hatırlayacağınız gibi üstü deri, tabanı kösele olan modelleri ile her daim moda olan sandaletler bu yaz da farklı modelleri ile yeniden gündemde. Ben özellikle biraz topuklu olan sandalet modellerini daha modern buldum. Bu modeller yazın hem kullanım kolaylığı sağlar hem de giyen için ayak rahatlığını temin eder.Ben de herkese bu tarz bir sandalet öneririm.

Hiç yorum yok: