19 Şubat 2014 Çarşamba

VALENTİNO'NUN İKİ YÜZLÜ ÇANTASI !






 





Bir çanta düşünün yıllarca eskimiyor. Neden mi ?Çünkü iki yüzü de deri ve ister iç yüzünü ister dış yüzünü kullanabiliyorsunuz. Ve her iki yüzü de farklı renkte .Sizin tercihinize göre seçebileceğiniz renk alternatifler  de var.
Bu sezon Valentino çanta tasarımlarına farklı bir boyut getirerek değişik bir koleksiyon hazırlamış. Yıllarca ben çantamdan vazgeçmem diyen hanımlar için harika bir düşünce .Bence sizin için en uygun iki rengi belirleyin ve çantanızı bu iki renkte seçerek hem içini hem de dışını severek kullanın.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba ,blogunuzu yenı kesfettım ,takıpteyım ,bende beklerım .
İzleyiciler gadgetınız kaybolmus bununla ılgılı bır yazım var ,çözüm bulabılırsınız,ilgilenirseniz,sevgılerımle

Unknown dedi ki...

Merhaba, Güzellikler Dünyası ;bloğumu takip ederek beğenmenize çok sevindim. Gadget ile ilgili önerinizi yaptım ve çözüme ulaştım. Çok teşekkürler, bundan sonra da yine aynı zevkle bloğumu takibe devam...Bu siteye katılın kısmından bloğuma üye olursanız sevinirim.
Sevgiler..
Seval Altay