2 Ağustos 2013 Cuma

ABİYE ELBİSE SEÇME REHBERİ !

Düğünler, nişanlar yada özel kutlamalar şu sıcak yaz gecelerinde gideceğiniz özel geceleriniz için abiye elbise seçimi her zaman sorun oluşturur. Kısa mı tercih etmeliyim ,yoksa uzun mu? hangi tip elbise seçmeliyim yada hangi tür kumaşı kullanmalıyım? İşte size 2013 yaz abiye elbise tercihlerinize yol gösterecek bir rehber ve yeni sezondaki abiye elbise modelleri ve renkleri hakkında kısa bilgi:









2013 yaz abiye elbise modelleri arasında en çok dikkat çeken kıyafetler straplez, askılı, tek omuz, balık etek, dar mini ve kabarık modeller olacaktır. 2013 yaz modasında yer alan  renkler ise;  sarı ve tonları, yeşil ve tonları, ağaç kavunu rengi, kobalt mavisi rengi, parlak metal rengi abiye elbiselerde de kendini göstermektedir.
 
Abiye elbise sahip olduğu detaylarla bayan vücudunu çok fazla öne çıkaran tarzda kıyafetlerdir. İşte abiye elbise seçiminde dikkat edilmesi gereken unsurlar: 

*Abiye seçimlerinde öncelikle göz önünde bulundurulması gereken en önemli unsur vücudunuzdur. Abiye seçerken vücudunuzun beğendiğiniz kısımlarına dikkati çeken, kusurlu bölgeleri kamufle eden bir modelde karar kılmalıyız. 

*Abiye elbiselerde modeli kadar önemli bir detay ise kumaşıdır. Bazı kumaşlar (kadife, saten gibi) vücuttaki defoları değil kamufle  etmek adeta vurgularlar. Vücudumuzda çok fazla kusur varsa bu tarz kumaşlar tercihleriniz arasında kesinlikle yer almamalıdır.  

*Abiye elbiselerde elbise boyu da önemli bir seçim kriteridir. Kısa boylu bir insanın uzun elbise seçmesi yanlıştır. Bu kişinin daha da kısa görünmesine sebep olacaktır.Kısa boyluların elbise seçiminde düşeceği bir başka hata da  üst kısmı fazla dekolteli kıyafet seçimidir ki bu seçim de yine boyun daha kısa görünmesine neden olacaktır. 

*Abiye seçiminde olmazsa olmaz kural ise yaşa uygun model seçimi yapılmasıdır. Genç bayanlar daha ziyade cıvıl cıvıl, mini elbiseler seçmelidirler. Ağır modelleri ileri yaştaki bayanlar tercih edebilir.

7 yorum:

aslı dedi ki...

Elbiseler çok güzel.Çok beğendim.

Adsız dedi ki...

be burda çok güzel bi elbise gördüm almak istiyorum nasıl olucak anlayamadım

Unknown dedi ki...

Merhaba, Blogumu beğenmenize çok sevindim. Ancak blogumda satış yok.Blog sayfamda sadece abiye elbise alırken ve kullanırken dikkat edilmesi gereken detayları belirttim.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

İyi gnler ben bişey sormak istyrdm bnm uzun abiye bi elbisem var düğünde giyeceğim boyu tam yere sınır ve bende oynarken takılmaktn korkutrm çnkü yürürken bile çok hafif eğilsem takılıyorum açıkcası boyunu çok sevyrm ama oynarken ciddi sorun çıkarır öneriniz var mı bu konuda yani boyunu kısaltmadan yapabileceğim bişey var mı sizce

Unknown dedi ki...

Abiye elbiseniz için tek önerim yüksek topuklu yada gizli platform topuklu bir abiye ayakkabı ile elbisenizi tamamlamanız olacaktır. İyi eğlenceler ve sevgiler..

Adsız dedi ki...

benim abiye elbisem kuyruklu ama bana uzun geliyor acaba kuyrugu bozmadan kısaltmam mümkün mü?

Unknown dedi ki...

Merhabalar,abiye elbisenizin kuyruğunu kısaltmak için abiye elbisenizin etek boyunu tamamen kısaltmak en uygun çözüm olacaktır.Bu sayede hem etek boyu hem de kuyruk eşit olarak ayarlanabilir.
Elbisenizi güzel günlerde kullanmanız dileğiyle,sevgiler.